فرستادم واسه هوش مصنوعی، اینو جواب داده
عزیزم، از روی بخشی از آزمایش که فرستادی چیز نگرانکنندهای دیده نمیشه. ESR روی ۲۰ هست که لب مرز بالای طبیعی محسوب میشه ولی به تنهایی ارزش تشخیصی خاصی نداره. آهن خونت ۱۶۱ هست و داخل محدوده طبیعی قرار داره، فقط نزدیک حد بالای نرماله. TIBC هم کاملاً طبیعیه و نشونهای از کمبود آهن دیده نمیشه. CRP هم ۰.۳۳ هست که منفی و طبیعیه و نشون میده التهاب یا عفونت فعالی در بدن وجود نداره.
در کل از همین قسمت آزمایش، نه کمبود آهن مشخصه و نه نشانهای از التهاب و عفونت دیده میشه. البته چون عکس کامل نیست و نتایجی مثل CBC، هموگلوبین، فریتین، تیروئید، ویتامین D و بقیه آزمایشها مشخص نیستن، نمیشه درباره وضعیت کلی بدن یا علت علائم احتمالی نظر قطعی داد. اگر علائم خاصی داری یا میخوای تفسیر کاملتری داشته باشی، عکس کامل آزمایش رو بفرست.
بفرست برا چت جی بی تی بهت میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.