پسرمنم الان میگه جیش
ولی بعد اینکه پوشکش خیسه دسشویی رو اشاره میکنه میگه جیش
ولی دلیل بر آمادگی نیس
هنوز کنترل نداره
شب تا صبح هم باید تو خواب جیش نکنه
کم کم داره آماده میشه
چندماه دیگه میتونه بگه جیش دارم
الان دختر من خودشمیگه جیش دارم پی پی دارم
پسر من بعدش خبر میده چه جیش چه پی پی هنوز زوده به نظرم باید قبلش بگه یا از پوشک بدش بیاد
دختر من جیش ک میکنه بعدش میاد میگ جیش تردم ، ک ینی برم عو۱ش کنم
هنوز زوده
هرموقع جیشش بگیره میگ یا ..؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.