شرح حال بدین از واکسن ۱۸ ماهگی چطور گذشت

۷ پاسخ

ظهر واکسن زدیم.. لنگ میزنه.. محل واکسن سفت و قرمز و متورم شده.. و همین یکساعت پیش بدنش شروع کرده به گرم شدن.. امیدوارم تب نکنه. پاراکید میدم

مثل واکسنای قبلی اما چون بچه ۱۸ ماهه فعالیتش بیشتری درد پا و بی حال شدنش بیشتر مشخصه

کلا واکسن های بچم خیلی تب نکرده بود. اما 18ملهگی روز اول تب میکرد، دارو هم میدادم بازتب میکرد. کلی پاشویه کردم. دوشب و دوروز درگیر بودم. بعدش دیگ شد روال عادی زندگی


فقط میتونم بگم اگ بعد واکسن حسابی بره بدوعه،بهترمیگذره. بچه من تو دوره تنبلیه،یعنی مدام دوس داره توبقلم باشه ببرمش،یا دوس نداره راه بره. تو این دوره واکسن زدم بردمش بیرون راه نمیرف ب ضرر شذ

مثل یکسالگی خیلی سبک

بچهام اولش گریه وبی قراری کردن یکم لنگ زدن وی روز تب کردن ولی یکی از بچهام عصری تاشب نتونست راه بره شیر که میزدم اون فل ش واسش میبرد چون نمیتونست تکون بخوره.

بهار یکم بدنش داغ شد در حد تب نبود و بهش استا میدادم نه پا درد گرفت نه توی راه رفتن مشکل داشت

دخترمن فقط موقع تزریق گریه کرد نه تب کرد نه اذیت کرد مث یسالگیش

سوال های مرتبط