۶ پاسخ

زیاد درد نداره پسرم یک روز نمی تونست راه بره ولی مثل قبلا گریه نمی‌کرد فقط بقلم بود کم کم خوب شد واکسن ها اولیش خیلی اذیتم می‌کرد تا یک هفته گریه میکرد خداروشکر این خوب بود

دقیقا مثل واکسنای قبلی اصلا ترس نداره زیادی مامانا بزرگش کردن

برای پسر من سبک بود مث واکسن قبلیاش

نه اینطوری نیست مثل واکسن های قبلی هست

میگن ک خیلی خیلی سخته

من یک شنبه زدم اولش یکم گریه کرد تا موقع خواب ظهرش اوکی بود وقتی بیدار شد پاش نمیتونست تکون بده منم بردمش پارک ب هوای بچه ها بکم راه بره میگن بعد واکسن بلافاصله راه بره خیلی خوبه ک چون هوا گرم بود نبردم شبش تب خفیف داشت فرداش بکم آروم رله میرفت دیگ تا عصر فرداش اوکی شد

سوال های مرتبط