۵ پاسخ

من اول پراکید دادم دو مرحله
بعد دیدم جواب نمیده برای تبش ایبوپروفن دادم یکم غر میزنه باز ولی الان بهتره منم دیروز زدم واکسنشو

من شربت پاراکید دادم خوب بود
دو بار شیاف گذاشتم اصلا تبش کنترل نمیشد همش داغ بود

من بروفن دادم چون دردش خیلی زیاد بود و گریه میکرد

من شربت استامنیفن گرفتم ..خدتروشکر اصلا استفاده نکردم براش موند پلمپ

قبلش بله پارکید دادم بعدش واکسن زدیم خداروشکر راحت بود فقط یکم پاش اذیت شد واسه راه رفتنش

سوال های مرتبط