۵ پاسخ

دختر منم چند وقته میگه دلم درد میکنه بردمش دکتر آزمایش داده جواب نیومده سونو داده فهمیدم ویروس گرفته، اینم بخاطر اینه که دستش همش تو دهنشه

کدوم قسمت درد میکنه

یبوست نیس

شاید دفع نداشته

بهش شربت دی سیکلومین بده.یا پونه وشوید دم کن بده.چای نبات ک بده تازه اگ سرماخورده باشه بدترمیشه

سوال های مرتبط