زیر دوسال نگیر عزیزم
اره میشه اگر خودش همکاری کنه
نگاه کن زوده اگرم بگیری یهو میبینی بعد از ی تایمی دچار پسرفت میشه
من دخترم از ۲ سال ۶ ماهگی شروع کردم قشنگ هم همکاری کرد
تازه میگن پسرا چون دیرتر کمرشون سفت میشه دیرتر هم بگیری بهتره
ولی خب همه چی اول به امادگی خود بچع و مادر ربط داره
من هجده ماه گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.