29هفته و3روز میشه برم سونو وزن؟یا زوده

۴ پاسخ

دکتر ب من گفت ۲۸هفته بیا سونو وزن فک کنم الآنم بری ازت میکیرن

زوده عزیزم ۳۰ ۳۲ برو

اگه تا الان نرمال بوده همه چیزش نگفتن کوچیکه مثه باقی جنین هاست، ۳۲ برو عزیزم
من دخترم کم وزن بود وزن نمبگرفت درواقع یبار ۲۹ رفتم یبار ۳۲ یبار ۳۴🤧

زوده 32 برو

سوال های مرتبط

مامان مهدی و نینی مامان مهدی و نینی ۳ سالگی
مامان دلان و رایان مامان دلان و رایان ۲ سالگی