خیلی تومخه نوبت دهیش ساعت ۱۰ ۱۱ باید بری اسم بنویسی یه برگهمیزارن دم در
باید جزو ۳۵ نفراول باشی وگرنه نوبت بهت نمیرسه
ساعت ۳ منشی میاد اسم میخونه باید اونجا باشی وگرنهنوبت نمیده
بعد که منشی اسمتو خوند یه ساعت میگه مثلا ۷ یا ۸ کهاون میشه نوبتت
اگه هم بری همینجوری نوبت بگی به منشی واسه دوماه بعد میده
گوش و حلق؟ حضوری باید بری همون روز بهت نوبت میده اول وقت ظهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.