خانم های قزوینی دکتر قبادی میدونید چجوری باید نوبت گرفت

۲ پاسخ

خیلی تومخه نوبت دهیش ساعت ۱۰ ۱۱ باید بری اسم بنویسی یه برگه‌میزارن دم در
باید جزو ۳۵ نفراول باشی وگرنه نوبت بهت نمیرسه

ساعت ۳ منشی میاد اسم میخونه باید اونجا باشی وگرنه‌نوبت نمیده
بعد که منشی اسمتو خوند یه ساعت میگه مثلا ۷ یا ۸ که‌اون میشه نوبتت

اگه هم بری همینجوری نوبت بگی به منشی واسه دوماه بعد میده

گوش و حلق؟ حضوری باید بری همون روز بهت نوبت میده اول وقت ظهر

سوال های مرتبط