سلام عزیزم رفتی دکتر ؟چی شد ؟
من این علائم رو داشتم ده سال پیش
بعد از کلی دکتر رفتم فهمیدم از اضطرابه
که بعد چند وقت حملات پانیک هم اضافه شد، چون شما میگی قبل سابقه بیماری اعصاب داشتی مثل افسردگی احتمالا از اونه، ولی کار خوبی میکنی که رفتی پیش متخصص مغز و اعصاب اینجوری خیالت راحت میشه، بگوحتما واست ام از ای بنویسه، که اول از اون نظر خیالت راحت بشه.اگه چیزی نبود مطمئن باش از اضطراب شدیده
که افسردگی و اضطراب همه با هم همدست میشن که این علائم میاد
توکل به خدا کن. درسته اضطراب هم آدم و تا سر حد مرگ میکشونه ولی خوب بازم با دارو کنترل میشه
پیش کی نوبت گرفتی
روانشناس مشاوره میده
روانپزشک دارو میده
دکتر مغز و اعصاب برای جراحی های مغز و کمر و.... حالا شما کدومی!؟
اگه منظورت روانپزشکه(همون متخصص اعصاب و روان)که هیچ اشکالی نداره همونطور جسممون به درمان نیاز داره روحمونم نیاز داره برو اگه دلیل منطقی داری دارو بخور انشاالله خوب میشی
حالا تو خوبه پیش دکتر مغز و اعصاب نوبت گرفتی من یکساله خیلی به این نتیجه رسیدم ک باید برم پیش روانپزشک و صددرصد دارو بگیرم ازش تا آروم شم اعصاب ندارم وضع روحیم داغونه روانی شدم🥲
منم خیلی چیزا فکر نمیکردم وشد ...میگذره
برا کی هست گلم
روانپزشک منظورته!؟
و منی ک از ۱۵ سالگی راهم ب این دکتراس
چرا چیشده مگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.