۱۰ پاسخ

سلام عزیزم رفتی دکتر ؟چی شد ؟

من این علائم رو داشتم ده سال پیش
بعد از کلی دکتر رفتم فهمیدم از اضطرابه
که بعد چند وقت حملات پانیک هم اضافه شد، چون شما میگی قبل سابقه بیماری اعصاب داشتی مثل افسردگی احتمالا از اونه، ولی کار خوبی میکنی که رفتی پیش متخصص مغز و اعصاب اینجوری خیالت راحت میشه، بگو‌حتما واست ام از ای بنویسه، که اول از اون نظر خیالت راحت بشه.اگه چیزی نبود مطمئن باش از اضطراب شدیده
که افسردگی و اضطراب همه با هم همدست میشن که این علائم میاد
توکل به خدا کن. درسته اضطراب هم آدم و تا سر حد مرگ میکشونه ولی خوب بازم با دارو کنترل میشه

پیش کی نوبت گرفتی

روانشناس مشاوره میده
روانپزشک دارو میده
دکتر مغز و اعصاب برای جراحی های مغز و کمر و.... حالا شما کدومی!؟
اگه منظورت روانپزشکه(همون متخصص اعصاب و روان)که هیچ اشکالی نداره همونطور جسممون به درمان نیاز داره روحمونم نیاز داره برو اگه دلیل منطقی داری دارو بخور انشاالله خوب میشی

حالا تو خوبه پیش دکتر مغز و اعصاب نوبت گرفتی من یکساله خیلی به این نتیجه رسیدم ک باید برم پیش روانپزشک و صددرصد دارو بگیرم ازش تا آروم شم اعصاب ندارم وضع روحیم داغونه روانی شدم🥲

منم خیلی چیزا فکر نمیکردم وشد ...میگذره

برا کی هست گلم

روانپزشک منظورته!؟

و منی ک از ۱۵ سالگی راهم ب این دکتراس

چرا چیشده مگ

سوال های مرتبط

مامان 🌸زهرا+محمدحیدر مامان 🌸زهرا+محمدحیدر ۱۲ ماهگی
سلام دوستای خوبم ❌️مهم... این متن فقط یک ظن هست و قطعی نیست❌️دیشب رفته بودم دکتر مغز و اعصاب بخاطر سرگیجه هایی که ۴ سال و ۳ ماهه درگیرشم.. نوار مغز گرفت و فکر کنم داپلر عروق مغز و.. بود که گرفت شبیه دستگاه سونو بود پشت گوش و گیجگاهی و گردنم رو بررسی کرد
همسرم با من بود و اونجا حس کردم دکتر چیزی متوجه شد و به من نگفتن! چون کلا فضا یطور دیگه شد دکتر تا قبل انجام اونا با من خوب صحبت می‌کرد یهو انگار حس بد گرفت جواب سوالاتم رو درست نمی‌داد
همسرم رنگش پریده بود.. بعد گفتم خب دکتر حالا بگین من چمه علت سرگیجه هام همین تکون خوردن مایع میانی گوش هست؟ گفت نه.. تکون خوردن مایع میانی گوش نهایتا ۱ ماه فرد دچار سرگیجه میشه
نه ۴ سال!! همسرم گفت خب علتش چیه؟ دکتر گفت الان من یچیزی بگم و الکی نگرانتون کنم؟؟ حالا برید ام آر آی مغز رو انجام بدین ببنیم جواب اون چی میشه..
تو دلم خالی شد بدجووور و اون لحظه هم استرس گرفتم هم بغض حلقه اشک چشامو گرفت ولی فورا خودمو حفظ کردم حس کردم ممکنه خدای نکرده تو*مور چیزی باشه
ولی خب در نهایت داشتم برمیگشتیم دیدم عه حدود ۲ تومن بابت این نوارها دادیم چرا جوابو نداده؟! رفتم جواب رو بگیرم
منشی گفت عه ندادم
بعد فقط نوار مغز رو داد.. گفتم خب اون یکی؟ بلافاصله لبخند زد بهم گفت نه دیگه اون یکی پیش خودمون میمونه باید بدیم سازمان!!! همینطور با لبخند و با لحن سریع گفت نگران نباش چیزی نیست.... و دستشو حالت هدایت به بیرون داشت و خواست که فوری منو رد کنه
من یلحظه قفل کردم! مگه میشه پول بدیم بررسی رو آدم انجام بدن بعد جوابش رو ندن دستمون!