اره بابا چرا نشه گرفت،مگه چ اتفاقي افتاده
عزیزم الان خودت داری میگی محرم پس مشخصه که دلت راضی نیست پس بزار بعد از محرم و صفر یه جشن خوب بگیرکه به دلت بشینه حالا با یه کم تاخیر مگه چه اشکالی داره من همیشه میگم حرمت رو باید حفظ کرد که اگر یه روزی آدم گرفتار شد رو داشته باشه برود در خونه اهل بیت
تا بعد از تاسوعا و عاشورا صبر کن (البته اگه که قبلش هست)
یکم حرمتا حفظ بشه
ما ک میگیریم
اره عزیزم میشه
تازه ماه بعد تولد بچه شما
من ۲۱ تیر به دنبا امده کارن ولی تو خرداد براش تولد گرفتم.خودم به دلم نمیشست تومحرم و صفر
آره عزیزم منم محرم تولد پسرمه میگیرم براش ولی آهنگ نمیزارم دیگه یه جشن دورهمی
البته نه اینکه بگم بخاطر گناه بودن یا نیودنش خودش حس خوبی ندارم اون روز بگیرم
پسر منم ۲۶ امه تیره دوست دارم براش تولد بگیم
اما خانواده شوهرم خیلی سخت میگیرن
شوهرم میگه تولد بگیر هرکی نخواست نیاد
آهنگ نزنی بهتره
آره عزیزم میشه یک صفر دیگ
من میگیرم خوبشم میگیرم تو هم بگیر عشق کنین بابا
پسر منم ۱۸ تیر هست
عزیزم به عقایت خودت نگاه کن یسری میگیرن یسری میگننه گناه
مثلا پسر من تولدش دقیق روز اربعین یا یه روز قبلش میگیرم یا یه روز بعدش
تولدش مبارک عزیزم😘😍
من خودم ۱ تیر هستم😐😑
اره بابا
اصلیش عاشورا و تاسوعا گناهه.
آخه تولد بدون آهنگ و رقص صفا نداره😅
بعد تاسوعا و عاشورا بگیر دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.