۱۳ پاسخ

با فرنی ساده و کم شیرین
ب نظرم عصاره بلدرچینو فعلا بده یعنی تو شیشه بریز یکم هویج یکم سیب زمینی با یکم پیاز همین و بزار تو قابلمه تا غیر مستقیم بپزه پوره کن موادو غیر از گووشتش بده بخوره

با فرنی بهتره عزیزم

من پوره سیزیجات دادم ی هفته هر کدوم و دونه دونه تست گرفتم

هفته دوم سوپ هفته سوم فرنی

دمنوش عناب هم میتونی بهش بدی، از یک چهارمش شروع کن

سلام عزیزم بلدرچین استفاده نکنی بهتره، چون خیلی طبعش گرمه همون مرغ استفاده کن

اول فرنی بعد حریره بادوم بعد پوره سیب زمینی به ترتیب هویج کدو سبز
بعد ترکیب این پوره ها
بعد سوپ
بعم زرده تخم مرغ

هفته اول پوره سبزیجات
مثل کدو هویج سیب زمینی سیب درختی کدو‌حلوایی اووکادو هلو زردالو

هفته دوم سوپ ساده مثل برنج و هویج و یکم گشنیز و یه حبه مرغ میکس شده

هفته سوم فرنی ترکیب ارد برنج و اب با یه پیمونه شیرخشک
با حریره بادوم

همه مواد رو باید هر سری تست کنی یکی یکی
کم کم متنوع میشه

فرنی وسرلاک

من اول فرنی شروع کردم بلدرچین میشه اره ولی الان زوده باید چن هفته ای فرنی و حریره و غذاهای ساده بدی بعد سوپ شروع کنی

من با فرنی
پوره هویج
الانم دارم حریره بادام میدم دیگه تکراری شده نمیخوره
ولی پوره هویج دوست داره
آره عزیزم به جای گوشت مرغ

با پوره ی سبزیجات باید هر کدوم رو سه روز سه روز تست حساسیت بگیری

اول فرنی عزیزم

من اول لعاب برنج بعد فرنی

سوال های مرتبط