اب خوردن تو این😍😂

تصویر
۱۵ پاسخ

چ باحاله😂😂😂

چ بامزس

چقدر نازه

من وقتی تصمیم گرفتم دیگه پولامو پس انداز کنم🥰
کمی بعد توی پیج: وای چقدر گوگولیه بجای بطری دیگه توی این آب میخورم😂

چقد خریدی

ای خودااا

ما هم داریم ازش

خیلیییی خوبه ، من دخترم آب کم میخوره ، شاید اینجوری زیاد بخوره ، چند گرفتی ؟ حضوری ؟ اسمش چیه؟

بهااااارررررر

دخترم کلا درحال پرکردنش ازبس الکی باهاش آب میخوره😂

پسر منم داره به زور آب ب خوردمون میده 🫠😂🥴

چ بامزه

منم بچه هام دارند

اره منم تازه پر کردم بزارم یخچال😹😹😹😹 پسرم فقط کارش اب خوردنت

تصویر

عزیزم 🤩🤩

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ سالگی