به نظرت ژل خوبه
من ماه اخر ۱۸ کیلو شده بودم الان ۱۲ کیلو کم شده
خدا رو شکر دو ماه بعد زایمان خودمو وزن کردم تازه یه مقدار بیشتر از وزن قبل بارداریم هم کم کردم
از بس کم میخوابم و هیچ نمیخورم
آره ۱۰ کیلویی کم کردم
من همون ماه اول قشنگ وزن کم کردم خوش اندام شدم
برنج وچیزایی سنگین حذف کرده بودم
ازوقتی همه چی خورشدم باز چاقم
اون ژل لاغری هست
ایکاش می شود
خیلی کم چون شیر میدم نباید رژیم بگیرم به خاطر اون کم کم داره وزنم میاد پایین
نابخدا چاق تر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.