خانمای هم هفته من
شماهم مثل من ورم پا دارید؟

۵ پاسخ

من صبحا دستام ورم داره

منم ورم دارم و دو بار آزمایش پروتئین ادرار دادم خدا رو شکر چیزی نبود دکتر گفت به خاطر فشار رحم هست زیاد سرپا واینستا و پاهاتو بالاتر از بدنت بذار

من تازه دیروز دیدم ک پاهام ورم کرده

نه خدا رو شکر تا حالا ورم نیاوردم .دکتر میگه ورم بیاری خوب نیست با دکترت صحبت کن

وقتی زیاد سرپا هستم با راه میرم اره

سوال های مرتبط

مامان آوا🎀🫧 مامان آوا🎀🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری