من صبحا دستام ورم داره
منم ورم دارم و دو بار آزمایش پروتئین ادرار دادم خدا رو شکر چیزی نبود دکتر گفت به خاطر فشار رحم هست زیاد سرپا واینستا و پاهاتو بالاتر از بدنت بذار
من تازه دیروز دیدم ک پاهام ورم کرده
نه خدا رو شکر تا حالا ورم نیاوردم .دکتر میگه ورم بیاری خوب نیست با دکترت صحبت کن
وقتی زیاد سرپا هستم با راه میرم اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.