۱۱ پاسخ

بزار بگم بهت عرضم به حضورت.....من دردلگن ...دردواژن....دندون درد...از اون میزنه به چشمم...بعد سرم...دردپا....دردکمر...دردزیردل..😕
دیگه از هرکدوم یه یک کیلویی دارم که به دلشون نیاد 😅

زایمان نکنم وای ،چون من میخوام سزارین کنم

من همه چی دارم لگن درد واژنم درد میکنه ترشح گشدار ک اون خانوم گف کلااا کلکسیون دردهاااممممممم ترشح خونی هم دقدم رفتم رایشگاه گف پاشو برو بابا انقباض نداری ترسیدی اومدی برو کارداری هنوز 😂

آره خیلی

درد واژن خیلی زیاد دارم

یعنی خطرناکه

اولین امروز داشتم

میگم شما الان ترشحو کش دار دارین

اره خیلی

طبیعی هست

آره منم درد دارم

سوال های مرتبط