۱۳ پاسخ

برا منم دوبار شد ولی کوچیکتر رفتم دکتر گفت عفونته چرک خشک کن و روزی یه دونه ژلوفن بخور ۴ روز به من اینو گفت و خوب شدم پودر زیر بغلمم عوض کردم مام خریدم

شاید دمل باشه. ولی حتما برو دکتر. شاید عرق زیاد میکنی

عزیزم جابجاشدی؟

مترونیدازول بخور

احتمال داره توده ای چیزی باشه ی سونو بده برا پییگیری

منم هر ماه یک هفته قبل پریودی اینجوری میشدم بعد یکی دوسال خوب شد

برا غدد لنفاوی هست یا هیدرادنیت چرکی..اصلا مام و اینجیزا استفاده نکن ببین بازم درمیاد یا نه من این مشکل بخاطر مام داشتم

غدد لنفاوی رو حتما پیگیری کن
پشت گوش ننداز

مامی کرمی چیزی زیر بغلت زدی

برو دکتر جراح عمومی حتما برو ادن ازت سونو هم میگیره

فکر کنم غدد لنفاویت باشه معمولا سیستم ایمنی ضعيف شه یا بدن عفونت داشته باشه متورم و دردناک میشن

احتمالا عفونت داری غده های لنفاوی زیر بغلت باد میکنه

دکتر نرفتی

سوال های مرتبط