خانمای هم هفته من
شما تکونای بچتون زیاده یا کمه؟؟؟؟

۶ پاسخ

بعضی وفتا یکم کمتره وقتی که مشغول کاریم ولی درکل خوبه زیاده

توهفته شما بودم کاهی خوب بود گاهی خیلی کم

برای من یه روززیاده یه روزکم ۲۴هفته ام

زیاده

بعضی وقت زیادی شیطونی می‌کنه بعضی وق کم یعنی پیش میاد ک حس نکنم درست

برای من کمه😕

سوال های مرتبط

مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی