عصرونه چی بدم به دلیار
ایده بدین لطفا

۶ پاسخ

بیسکوییت مادر و شیر پرچرب و خامه و پودر گردو قاطی کن بده بخوره دلسا خیلی دوس داره
میوه
سیب زمینی سرخ کرده
تخم مرغ
پنکک

عزیزم ت ل گر@وه داریم دورهمی خانوما میای!؟؟

میوه پنکک سرلاک توپک خرما

والا هیچی ناهار صبونه شامو به زور میدم هیچی تو خونه ندارم ببینم باباش یکم میوه میگیره بدم یخوزه

من هندونه میدم چون میوه نمیخوره

میوه بیسکوییت سرلاک

سوال های مرتبط

مامان اِلین موفرفری😍 مامان اِلین موفرفری😍 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان مو فرفری جان مامان مو فرفری جان ۲ سالگی
مامان نفس👨‍👩‍👧 مامان نفس👨‍👩‍👧 ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی