۷ پاسخ

توپک موزی درست کردم با آب پرتقال

تصویر

آواکادو رو با موز و مغزیجات پوره میکنم براش،شاید یکم بستنی وانیلی ام بزنم توش

موز با مغزیجات یا حریره بادوم

دختر من خوابه هنوز ناهار نخورده

یه دونه موز با چهارقاشق بستنی سنتی ترکیب کردم

اگ خورد کباب میدم

ناهارو بزور دادم🥲
میوه اینا هم نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی