۲ پاسخ

من رژیم‌بارداری گرفتم دکتر گفت از همه کم خطر تر سیب و موزه
حتی خیاری که عاشقش بودمو گفت نفاخه واینکه اگر خوردی بعدش برای گرفتن سردی و نفخ اب جوش ونبات با زیره سبز بخور ولی چون زیره حساسیت زاست وقتی خور ی حواست به بچه باشه که اگر علائمی دیدی دیگه نخور

فک کنم همه میوه ها نفخ دارن😁

سوال های مرتبط