من رژیمبارداری گرفتم دکتر گفت از همه کم خطر تر سیب و موزه
حتی خیاری که عاشقش بودمو گفت نفاخه واینکه اگر خوردی بعدش برای گرفتن سردی و نفخ اب جوش ونبات با زیره سبز بخور ولی چون زیره حساسیت زاست وقتی خور ی حواست به بچه باشه که اگر علائمی دیدی دیگه نخور
فک کنم همه میوه ها نفخ دارن😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.