بچه سفالیک باشه بده؟ممکن دوباره تغییر وضعیت بده؟

۵ پاسخ

سفالیک خوبه طبیعی زایمان می‌کنی

تازه ۱۹ هفته ای
من سر دخترم ۱۹ هفته بریچ بود
۲۷ هفته سفالیک
۳۲ هفته بریچ بود ۳۶ هفته سفالیک شد 🤣
کلی میچرخه
اینکه میگن‌ شاید نچرخه الکیه میچرخه ولی مثلا طرف ۲۵۵ هفته رفته بریچ بوده ۳۵ هفته هم رفته بریچ بوده تو این مدل حتما چرخیده ولی اون زمانی ک اون رفته سونو بریچ بوده

وای نمیخوام دوست دارم سزارین شم 🥲

ن چ مشکلی
بهترین پوزیشنه
برای زایمان طبیعی هم باید سفالیک باشه

ممکنه بچرخه ممکنم هست نه
دختر من از اول سفالیک بود تااااا آخر

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری