۵ پاسخ

نه عزیزم. به این چیزا توجه نکن..انقدر میچرخه و وول میخوره تا ماه آخر تثبیت میشه

تا هفته آخر هزار بار میچرخه هیچ خطریم نداره نگران نباش

نه سفالیک یعنی نوع قرار گیری جنین. اگه بخوای طبیعی بیار باید سفالیک باشه

خطرناک چرا؟ فعلا که زوده هزار بار میچرخه تا ماه آخر
و درستش اینه که سفالیک باشه ماه آخر

ن گلم چ خطری

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیستم بارداری
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد