۲ پاسخ

نده بهش گلم،سرلاک هم اکثر دکترا موافق خوردنش نیستن،کلا عادتش بده غذای بدون شوری یا شیرینی،برای سلامت خودشه،غذای طعم دار بخوره هم ضرر داره هم بی مزه نمیخوره

یبار ایرادی نداره دفعه های بد نزن

سوال های مرتبط

مامان جوجه فینگو🐧🩵 مامان جوجه فینگو🐧🩵 ۱ سالگی
مامان آدا مامان آدا ۸ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۱۰ ماهگی