۵ پاسخ

چون از اول زدی . اصلا نباید بزنی نمک

منم کمی نمک‌ میزنم دوست داره میخوره ولی بی مزه همش عق میزنه

زردچوبه فقط مجازه

من به سرقاشق چایی خوری خیلی کم زردچوبه و دارچینم میزنم دکتر بهم گفت خیلی کم نمکم بزن اما کم باشه

عزیزان من انلاین شاپ لباس نوزادی تا 3 سال دارم خوشحال میشم عضو کانالم باشین و کاری مد نظرتون بود من در خدمتم🧡

@samyar_kids. روبیکا

رحمتی 09054539906

مامانای شهرستانی امروز ارسال داریم قصد خرید دارین سریع ثبت سفارش کنید تا قبل سال تحویل به دستتون برسه🥰

سوال های مرتبط