چون از اول زدی . اصلا نباید بزنی نمک
منم کمی نمک میزنم دوست داره میخوره ولی بی مزه همش عق میزنه
زردچوبه فقط مجازه
من به سرقاشق چایی خوری خیلی کم زردچوبه و دارچینم میزنم دکتر بهم گفت خیلی کم نمکم بزن اما کم باشه
عزیزان من انلاین شاپ لباس نوزادی تا 3 سال دارم خوشحال میشم عضو کانالم باشین و کاری مد نظرتون بود من در خدمتم🧡
@samyar_kids. روبیکا
رحمتی 09054539906
مامانای شهرستانی امروز ارسال داریم قصد خرید دارین سریع ثبت سفارش کنید تا قبل سال تحویل به دستتون برسه🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.