۱۲ پاسخ

نه نزن

نه عزیزم هیچ ادویه ای نزن فقط زردچوبه مجازه

نه عزیزم ادویه ممنوعه کره بزن یکم

من اوایلش نمیزدم و میخورد اونم ولی یواش یواش که به غذای سفره دارم عادتش میدم به سوپ خودشم یکم نمک میزنم خیلی کم

ادویه نزن نمکم نزن اگه نخورد یا خواستی طعمش بهتر بشه یکم کره خرم بزن خیلی خوش طعم میشه دختر من با کره دوس داره

ادویه ک اصلا نمک بعد اینکه پخت خیلی کم من میزنم براش چون بی طعم اصلا نمیخوره

من میزنم قبلا بدون نمک دادم بدش میومد

من چون غذای سفره رو چندبار دادم دکتر گفت باید نمک بزنی یکمی وگرنه نمیخوره

زیریکسال ممنوعه

نوش جان خسته نباشی نه نزن

نمک زیاد نزار زیر یک سال مجاز نیست کم بزار

نه عزیزم هیچی نباید بزنی اگه بزنی خوشمزه به نظرش میاد دیگه شیرشو نمیخوره واسه همین دکترا میگن هیچی نباید داشته باشه

سوال های مرتبط