واکسن ۴ماه سخته؟چندتا میزنن

۵ پاسخ

نه فقط یکم پا درد دارن
۲ تا ب دو تا پا
پسر من اصلا تب هم نکرد شکر خدا

خیلی خوب بود

دوتا پا میزنن.دوماهگی سبک بود ولی چهار ماهگی نه.تب داشت همش

دوتا به پا میزنن عزیزم
واسه پسر منکه خداروشکر سخت نبود و اذیت نشد

فرقی نمیکنه من دیروز ۶ماهگی رو زده خواش کم شده ومدام نق میزنه

سوال های مرتبط

مامان هادی مامان هادی ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی