از دیروز تا الان نی نی تکون نخورده ! طبیعیه؟

۷ پاسخ

من ۲۳هفتمه تکون نمیخوره

عزیزم یه نوشیدنی شیرین بخور کمی دراز بکش شاید تکون خورد ولی اصلا نگران نباش

اره طبیعیه نگران نباش

اره برا منم همینطوریه

اره تا ۲۸هفته میگن انگاری عادیه برا منم دوروزی میشد تکون نخورد باز امروز تکون میخوره

آره عزیزم تو هفته ی تو طبیعیه

اره هفتت پایینه یه روزم تکون نخورد اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی