۷ پاسخ

نان واسه بچه من خیلی سنگین بود

خودمم خشکشو میخورم 😂😂

منکه نان میدم راضیم

نان کامفورت برای بچهای کولیکی هست

به برند زیاد توجه نکن شیر خشکی بهش بده که بهش بسازه

از دکترش سوال بپرس

نان سنگینه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🤰🏻👶🏻🩵 مامان فسقلی🤰🏻👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد