عزیزم من شنیدم میگن بخاطر هورمونایی ک از داخل رحم مادر برده داره تنظیم میشه .ب اصطلاح اولین پریود دختراس.یکی بدو تولد میاد یکی دیر تر.همین یبارم میاد.اگه بازم بود ببر دکتر
من پسرموبردم گفت کلیه شن داره ولی دفع میشه دکتر گفت اگه پوشکش صورتی شد نترس دفع شده شاید این باشه
فکر نکنم چیز نگران کننده ای باشه من شنیدم بخاطر هورمونای بدن مادر هست ولی یه دکتر ببری بد نیست
طبیعیه
قسمت جیششه؟
اگه جیشش هست که بدنش کم آب شده خطرناکه ،چرا شیر کم میخوره؟
طبیعیه عزیزم
نگران نباش. بدنش کم اب شده. شیر تند تند بهش بده
میگن طبیعی هست. حتما شیر کم می خوره و بدنش کم اب شده
خونه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.