قرص😄 من تنبلی تخمدان داشتم با هیچی پریود نمیشدم. فقط سیپروترون کامپاند میخوردم ، منظم بودم
رازیانه زیاد دم کن بخور ...زرشک هم خوبه
من از آبغوره هم جواب گرفتم 😂
رازیانه بجوشون بخور خیلی تاثیر گذاره اگه دیدی بار اول خوردی نشدی
انقدر بجوشون بخور تا بشی😂
آویشن بابونه زعفران
زعفران
زعفران غلیظ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.