۷ پاسخ

قرص😄 من تنبلی تخمدان داشتم با هیچی پریود نمیشدم. فقط سیپروترون کامپاند میخوردم ، منظم بودم

رازیانه زیاد دم کن بخور ...زرشک هم خوبه

من از آبغوره هم جواب گرفتم 😂

رازیانه بجوشون بخور خیلی تاثیر گذاره اگه دیدی بار اول خوردی نشدی
انقدر بجوشون بخور تا بشی😂

آویشن بابونه زعفران

زعفران

زعفران غلیظ

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان فنچ کوچولو 🐣 مامان فنچ کوچولو 🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۲ سالگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۱ سالگی