۴ پاسخ

وای دقیقا پسر منم امروز همش دستش تو دهنشه ۴‌ انگشتی میکنه دهنش🤦‍♀️🤦‍♀️

همه بچه ها همینن باید سعی کنی اروم باشی تا اونم اروم باشه

بچه منم همینطوره عزیزم
بخاطر همینه میگن بهشت زیر پای مادراس دیگ باید صبور باشیم اونا جز ما کسیو ندارن ک دلسوزش باشن

عزيزم حرف میزنه؟

سوال های مرتبط