یه خانم بلاگر هم اسم دخترشو گذاشت ایرانا.که جدید تر باشه
مبارکه🩵🧡
چ اسم زیبایی
به به چه زیبا و قشنگ
خوش نام باشه الهی♥️
به سلامتی منم دوست داشتم بزارم ایران به اسم پسرمم میاد ولی خب موافقت نشد 😬😬
به به خیلی هم عالی😘😍😍😍
نامدار باشه چشم بد ازش دور باشه❤️
چقد قشنگههه😍😍
چه جالب😍
به به
خیلی قشنگه مبارکتون باشه
ای جونم چه اسم قشنگی نامدار باشه الهی😍
چه اسم قشنگی😍نامدار باشه
به به 🧿🧿🧿
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.