۱۵ پاسخ

عزیزم استراحت کن
استراحت خیلی کمه

عزیزم حساب کن ببین چند روز از آمپول آزاد سازی گذشته چون تا۱۳آمپول اثرش هست بی بی چک مثبت کاذب میشه هر وقت شد۱۴ آمپول آزاد سازی اون موقع بی بی چک بزن انشاالله باخبرای خوب بیای

هزینه ای یو ای چند شد؟؟

اقا خیلی بی انصافیه لااقل میزاشت مثبت بشی بعد صدتومن میداد سوپرایز شی اینجور خو ادم بیشتر بغضی میشه🥹

پیش کدوم دکتر آی یو آی کردی عزیزم؟

ایشالا بارداری ،خیلی تحرک نداشته باش

خلی عینی بعین الله عزیزتی
انشاالله حامل

من که یه ساله شوهرم میگه ده تومن میدمت
باردار هم نشدم هنوز🫣🫤

روز چند آی یو آی هستی

روز چند سیکلتی من سه روز مونده لک دیدم ولی تستم مثبت شد همون روز فردا اگه خونریزی نشد تست بزن

انشاالله باردار باشی

ای خدا نمیدونم چی بگم والا من که بیبی زدم هاله داشت الان صبح زدم هاله خیلی کمرنگ شده مال امپول آزادسازی بود بهش گفتم باردار بیبی هاله داده خیلی خوشحال شد الان جی بگم بهش

ایشالله ک لک پریودی نباشه عزیز. باردارباشی. امیدوارم زود حاجت رواشی

خیلی سخته میفهمم

دوباره لک اومد؟

سوال های مرتبط