دوستای گلم من رحمم قلبی شکل هست و جنین نمیچرخه چیکار کنم؟

۶ پاسخ

چه جالب تاحالا قلبی نشنیدم

اکثرا با رحم دوشاخ یا قلبی شکل بچه بریچ هست وزایمان سزارین میشه

اگه حرکاتش منظم جای نگرانی نیست

منظورت اینه سپتوم رحم داری؟!من بارداری قبلیم داشتم تو این بارداری بر داشتمش

کی گفت ک رحمت قلبی هست؟

نمیدونم والله
تا حالا نشنیدم و اطلاعی ندارم

آیا خطر داره؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری