دوستای گلم من رفتم انومالی طول سرویکسم ۲۸ بود الان باید چکار کنم:(((؟؟؟

۹ پاسخ

شکمی بود یا واژینال ؟
من باطول سرویکس ۲۷ سرکلاژ کردم

نی نی چی بود دختره یا پسر

برودکتر بگه سرکلاژ کن خیالت راحت بشه

باید بری دکتر

آنتی چند بودی عزیزم

دکتر باید تصمیم بگیره من که سرکلاژ کردم

دکتر اگر عاقل باشه سرکلاژ میکنه

ما که نمیتونیم چیزی بگیم باید دکترت تصمیم بگیره سرکلاژ انجام بده یا نه
ببر پیشش بهت بگه

انتی چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ویکم بارداری