نه خوبه من دختر اولم ۳۳ بود ۴۰ هفته زایمان کردم
زیاد کم نیست اما استراحت تو بیشتر کن پله نرو کار سنگین نکن در حد غذا پختن زیاد سرپا نباش یا نسیم بیشتر دراز بکش
نه عزیزم اگه واژینال بوده که خوبه
ولی دکتر من گفت باید ۳۵ اینا باشه طول سرویس
بازم مراقبت کن پایین نیاد
ن خوبه
منم ۳۳ بود دکتر گفت خوبه و مشکلی نیست
استراحت زیاد کن شکمی یا واژینال؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.