بچها من تو سونو انومالی طول سرویکسم ۳۳ بود یعنی خیلی کمه چکار باید بکنم

۸ پاسخ

نه خوبه من دختر اولم ۳۳ بود ۴۰ هفته زایمان کردم

زیاد کم نیست اما استراحت تو بیشتر کن پله نرو کار سنگین نکن در حد غذا پختن زیاد سرپا نباش یا نسیم بیشتر دراز بکش

نه عزیزم اگه واژینال بوده که خوبه

ولی دکتر من گفت باید ۳۵ اینا باشه طول سرویس

بازم مراقبت کن پایین نیاد

ن خوبه

منم ۳۳ بود دکتر گفت خوبه و مشکلی نیست

استراحت زیاد کن شکمی یا واژینال؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کسری و نی نی مامان کسری و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری