کولیک . رفلاکس . شیر خشک

تصویر
۹ پاسخ

واقعا که خیلیا حسرت بچه دار شدن رو دلشون مونده اونوقت تو ناشکری می کنی

دختر من رفلاکس و کولیک نفخ داشت قشنگ من توی ۲ ماه اشتهام ب صفر رسید ۲لقمه می‌خوردم اینقدر جیغ میزد صداش میفتاد همه نوع دارو گرفتیم دکترش عوض کردم خدا خیرش بده قرص زردی نوزادان داد گفت نصف ظهر نصف شب بده یه ۲ ورق دادم دیگه حداقل یکم می‌خوابید بعد قطره ملاتونین گرفتم دادم موقع خواب الآنم میدم دکتر گفت کم کم قطره رو کم کن جوری شده بود که پاراکید و ملاتونین میدادم بخوره بخابه ۳ شبانه روز نخابیده بود من قشنگ حال تو رو میفهمم ولی کم کم بهتر میشه من دیگه اوج بی قراری تجربه کردم دارو دادم الان بهتره از بیخوابی وزن نمی‌گرفت خوددم که انگار توی فضا بودم

من درکت میکنم چون دقیقا دیروز همین حس و حال رو داشتم و همش میگفتم خدایا منو راحت کن
از بس این بچه نق زد ب جونم هزار بار خوابوندمش و بیدار می‌شد انقد گریه کردم ک چشمام باز نمیشد همش ب قبلن فکر میکردم ک‌چقد آرامش داشتم

عزیزم ناشکری نکن یه مدت تموم میشه من دوتا پسر 4و6ساله دارم یه نوزاد تو شهر غریب چی بگم هیچکسم ندارم شوهرمم ساعت 11شب از مغازه میاد شام میخوره می‌خوابه

دکتر بردی بچتو ؟

منم تنهام این دو روز ک بهم فشار اومده اینقدر گریه کردم عصری ب شوهرم گفتم نه خودتو میخام نه بچتو😂

دور از جون اینطور نگو عزیزم،چیشده مگ!؟...

منم اول راهم امروز از بس حوصلم سر رفته بود رفتم بیرون دور بزنم مادر شوهرم بچه رو نگه داشت زود اومدم ولی بازم حالم بده

آروم باش می گذره این روزها. خود زنی ندارخ
ه بچه همین شیرنی داره تلخی داره

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۳ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی
مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی