من با بله موجودی گرفتم واسم واریز شده بود کارت صادراتمو بردم خرید کردم هر کارتی که به نام خودت باشه فک کنم فرقی نداره
مال من واریز شده بعد که کارت رو میبرم بزنم میگه واریز نشده یعنی چی
برای منم چیزی واریز نکردن نه یارانه .نه کالا برگ .نه ۲ میلیون
منم هنوز برام واریز نکردن
کجا میاد منم میخوام بدونم
فکر کنم رو هر کارتی به نامت باشه میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.