کولیک . رفلاکس. شیر خشک

تصویر
۶ پاسخ

من با بله موجودی گرفتم واسم واریز شده بود کارت صادراتمو بردم خرید کردم هر کارتی که به نام خودت باشه فک کنم فرقی نداره

مال من واریز شده بعد که کارت رو میبرم بزنم میگه واریز نشده یعنی چی

برای منم چیزی واریز نکردن نه یارانه .نه کالا برگ .نه ۲ میلیون

منم هنوز برام واریز نکردن

کجا میاد منم می‌خوام بدونم

فکر کنم رو هر کارتی به نامت باشه میاد

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی
مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی