۴ پاسخ

میگن این ستاره ها مریخ و مشتری هستن درست

منم خیلی نگاه کردم مثل خودت میدخشید گلم از زنجان هم اینجوری دیده میشد

همین ماه و ستاره الان جلو چشممن😍
چقدر جالبه ک از تمام نقاط دنیا
تمام آدمها میتونن الان این ماه و ستاره رو بیینن

ما هم دوستت داریم عزیزم❤️❤️🥰🫂

سوال های مرتبط