شربت آزیترومایسین خارجی .۱۳۰۰ناقابل🥴

تصویر
۶ پاسخ

من خریدم ریختم دور 🫠🥴

پس چرا دکتر ب بچه من ایرانی داده مثل آبه اصلا خوب نشده

وای خدایا کجای چه خبره

خیلی شربت خوبیه عالیه

ماه پیش یه تومن بود🙃 ولی انقد خوبههه خواب آوره😂😂😂

واااووو یک و ۳۰۰ 😳😳😳

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی