سلام مامانا شربت ازیترومایسین ۲۰۰تلخه یاشیرین؟؟؟

۲ پاسخ

معمولا تلخ هستن آنتی بیوتیک ها با سرنگ بریز کنار لپش مزه اش نمیفهمه

شیرین

سوال های مرتبط

مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی