از چند ماهگی کمکی بچهاتونو شروع کردین؟؟

۷ پاسخ

من یکهفته بعد واکسن۴ماهگی میخام بدم
به دخترمم همون موقع داده بودم چون رفلاکس دارن باید زودترشروع کنم

اخه مت بچم ریزه میخام زودتر بدم اخر ۴ ماهگی حتی ابم بهش ندادم تا الان میگن زوده نباید بدی

میگن یبوست میگیره زود بدی

از ۴ ماهگی دادین زود نبود

پنج ماه یک هفته.

۴ ماه

میگن وزن بچه دو برابر تولدش که بشه میتونی شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان همایون 💙💙💙💙 مامان همایون 💙💙💙💙 ۱۱ ماهگی