مال من تا ۱۷ ماهگی پسرممونده بود😭دوماه قبل اینکه دخترم دنیا بیاد با سوزن و سرنخ زن کشیدمش کلی خون رفت فقط عفونت کرده بود موقع عمل دخترم دکتر میگفت بهش یاد بدین ک از بخیه مراقبت کنه این چرا اینطوری عفونت کرده نمیشد بگم پرستار بی شعور شما سر ته نخ گرفت بقیه رو ول کرد گفت ولش کن خودش در میاد😭
چطور عفونت نکرده
نه عزیزم اون مو زیر پوستی برای من اینجوری بود فشار دادم در اومد حالا بازم برو دکتر اگ خیلی نگرانی ولی فککنم مث مال منه
معلوم نیست ک واضح بزار دختر مگه میشه نخ بمونه مگه نخ شما جذبی بود؟
مال من بعد ۵۸ روز کل بخیم تو تنم بود اول و اخرشو کنده بودن فکر میکردن دراوردنش با موچین و الکل خودم کشیدمش بیرون باورم نمیشد اینقد ناشی باشن و بلد نبوده باشن.دکتر میگفت خداروشکر کن عفونت نکرده بعد ۵۸ روز
جذبی نیست؟
انگار نخ بخیه آره
برو دکتر نشون بده
اره ببر برات بکشن ...
اره انگار؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.