۱۷ پاسخ

واقعا متاسفم براتون حداقل عکس و تو پاسخ هات بزار

اه اه حال ادمو. فقط امثال شماها بد ميكنه اين چه وضعشه پاك كن

واسه دندونه بچه منم گاهی اوقات اینطو میشه

طبیعیه عزیزم چیزی نیست برام پسر منم همینه اون تیکه های سفت تر شیر درست هضم نشده است

شیرخشک بهش میدی یکم شل درست کن

شیر خشک اپتامیل پسر منم اینجوری میکرد نان میدم راحته

دختر منم وقتی آپتامیل میخورد سفت بود پی پیش

داری شیرش رو غلط درست میکنی آبش رو کم و زیاد میریزی یا پیمونه کم و زیاده

اگه سفته ببرش دکتر که بچه حین دفع اذیت نشه
اما چیزی نیست نگران نباش همه بچه ها اینجوری دفع میکنن☺️🌸🩷

بخاطر شیرخشکه . شکمش سفت شده

شیاف بزار

یبوست داره انگار

شیرش خیلی غلیظ درست می‌کنی ؟؟

چقد سفته شیر خشک می خوره ؟

نگران نباش اختلال در شیر

شيرخشك ميخوره؟

شیر خشکیه؟ چ شیر خشکی؟

سوال های مرتبط