۳ پاسخ

من حریر بادام با فرنی میدم در روز یکبار میدم دکتر میوه نگفته بهم فقط گفته بعداز واکسنش سوپ بدم روزی یکبار تا عادت کنه به غذا سوپ هم یه تیکه فیله مرغ با هویج و سیب زمینی کمی رشته یه ذره آبلیمو آب برنج یه هفته این رو میدم یه هفته هم به جای فیله گوشت میدم هفته ی سوم هم زرده تخم مرغ

فرنی حریره بادام میوه سوپ

۶افتضاح سنگین بود

سوال های مرتبط

مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی