۱۸ پاسخ

اصلا ازدواج نمیکردم تا میرفتم سر کار.واقعا از ازدواجم پشیمونم.من24سالم بود

من اصلا ازدواج نمیکردم و میرفتم سرکار و میشدم آقای خودم

۲۲سالگی عقد کردیم
۲۳سالگی خونه خودم بودم
۲۷سالگی هم دخترم به دنیا اومد
خودم شوهرم خواستم،تا بحثمون نشده مرد خوبیه اما همبن که بحثمون میشه نه😉

۲۴ عقد ۲۵ عروسی ۲۹ دخترم ب دنیا اومد ۳۲ هم اونیکی راضی ام

زمانی که دستم می‌رفت تو جیب خودم برای پونصد تومن پول پونصد تا فحش زشت نخورم
15سالگی عقد کردیم یکسال و چهار ماه بعدش عروسی
سال 90بود 😭
یازده سال از خودم بزرگتر هیچ وقت درکم نکرد و دوستم نداشت

اگه عقل الان داشتم بخدا تازه به شوهر فکر میکردم تو سی سالگی

۳۰تا۳۵
بنظرم دیرنمیشه واقعا
۱۹عقدکردم ۲۱عروسی۲۷سه تا بچه دارم
ازازدواجم پشیمون نیستم ولی بچه بودم الان میگم اگه برمیگشتم خیلی چیزا رو تو این سن یاد گرفتم و ازشون استفاده میکردم که نه بی احترامی ببینم نه سواستفاده از اطرافیام

۱۶ ازدواج کردم بعدش درس و دانشگاه تا ۲۲ که دخترم به دنیا اومد
نه ازدواج نمیکردم تا بیست و دو سه سالگی

من ۳۳ ازدواج کردم و کااااااش زودتر ازدواج میکردم الان اصلا حوصله بچه داری ندارم بچم طفلی چ گناهی کرده من اعصابم نمیکشه

۲۶ سالگی عقد کردم
۲۷ ازدواج
۲۹ بارداری
۳۰ بچه اول
الان ۳۵ سالمه ۳۷ هفته هستم

برگردم عقب نه اینکه ازدواج نمی‌کردم ، ولی شاید جور دیگه ازدواج میکردم

۲۱ ازدواج کردم ۲۴ بچه دار شدم ...
برگردم ازدواج نمیکردم

من اگه برگردم به قبل اصلا ازدواج نمیکنم

هیچ وقت ازدواج نمیکردم خبر مرگم خونه بابام برا خودم شیری بودم الان شدم ته خونه نشین
۲۲سالم بود تن ب این خفت دادم لعنت ب خودم

اواخر ۲۴ سالگی، به نظرم سن مناسبی بود ، ۲۷ سالگی هم عروسی کردیم

24سالم بود
اصلا ازدواج نمیکردم

17 سالگی ازدواج کردم و20 سالگی دخترم دنیا اومد بنظرم 21 به بعد سن خوبیه باشه برا ازدواج

ازدواج نمیکردم

من اگه بودم زودتر ازدواج میکردم و زودتر بچه‌ دار میشدم
من ۲۴ ازدواج کردم
الان میگم کاش ۲۰ ازدواج میکردم و دوسال بعدشم بچه دار میشدم
ولی توی ۲۸ سالگی بچه دار شدم

۳۰ازدواج میکردم....۱۸ازدواج کردم بدجور پشیمونم از بچه داری ازدواج همه چی

سوال های مرتبط