۹ پاسخ

تا ابد، مردای گنده ما لجبازن چه برسه بچه هامون🫣🫣

تا اخر عمر 🫣

تا ابد الدهر😁😁😁

لجبازی ویژگی بارز طبع سودا هست اگه کسی سوداش زیاد باشه لجاجت ش زیادتر خواهد بود باید مواد غدای با طبع گرم و تر استفاده بشه روغن بنفشه یا بادام شبهانوک بینیش زده بشه اسپری گلاب تو فضا وخوردن خود گلاب روزانه دود گردن کندر واسفند هر روز

برای بچه ها که هست کلا ولی خیلی از بزرگترا هم تا آخر عمر دارن لجبازی رو 😅😅

خواهر من که دیوونه شدم‌
هر دوتا پسرام. دیروز آبروم تو مهمونی بردن. از بس لجبازن و حرف گوش نکن

تا اخر عمر😵‍💫😬

بستگی به اون آدم داره من ۸۰ ساله لجباز مغرور هم دیدم

از شش سالگی به بعد بهتر میشن دخترم هشت سالشه الان خداروشکر خیلی عاقل و حرف گوش کن شده البته بازم هر بچه ای فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان ارشیا و ارغوان مامان ارشیا و ارغوان ۱۰ ماهگی