بد اقدام چند دیقه بعدش باید رفت دسشتویی

۶ پاسخ

یه بالشت بزار زیر کمرت شیب باشی
یه ۵ دقیقه بلند نشو حالا هر چی بیشتر بهتر

من تا صبح نرفتم والا

اره عزیزم یکمش میاد بیرون
ولی سعی کن بعد از اقدام ی چند دقیقه پاهاتو بگیری بالا من برای بچه اولم همین کار و‌کردم زود هم‌گرفت

من تقریبا نیم ساعت
پاهام ب دیوار میزدم

من نیم ساعت بعدش میرفتم

من یه ربع بعد رفتم سر بچه اولم و همون بار اول گرفت

سوال های مرتبط