۴ پاسخ

منم با ۵ روز تاخیرزدم

نه تا یکی دوماه هم دیدم نزدن

اگه علائم نداره وبهترشده ببربزن

ن بزن من یه هفته بیشتر گذشت بردم زدم

سوال های مرتبط